איך להפוך כל יום ליום שיער מדהים? המוצרים והטיפים  שכדאי להכיר

איך להפוך כל יום ליום שיער מדהים? המוצרים והטיפים שכדאי להכיר

המודעות ומכלול האפשרויות בימנו לטובת טיפוח נשי עוסקים לרוב במוצרים לעור הפנים דוגמת מוצרי הזנה, שיקום, אנטי אייג'ינג ואיפור, כמו גם במוצרים לטיפוח הגוף, החל מתחליבי לחות וריח, ועד מוצרי שיזוף שונים. תחום חשוב נוסף אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהצורך בטיפוח נשי יומיומי הוא טיפוח השיער.

בין אם מדובר בתלתלים פרועים וסוררים ובין אם בשיער גלי בעל נפח או שיער חלק וגולש, "יום שיער רע" עלול לגרום למראה מרושל ומצב רוח לא נינוח, גם לאישה המטופחת ביותר. בדיוק בשביל כך ניסינו לרכז עבורך כאן רשימה של המוצרים הבולטים שיסייעו לך לשמור טיפוח, מראה ובריאות השיער בצורה מיטבית ככל ניתן לצד כמה טיפים חשובים שכדאי לאמץ – מוכנה? מתחילים:

1. ראשית, מוס לשיער: המוס הוא מוצר שאינו מיועד לכל סוג שיער, אולם בהחלט מהווה פריט חובה בעבור סוגי שיער מסוימים. תפקידו של המוס הוא להעניק נפח לשיער וליצור מראה שיער מלא, אוורירי ועשיר. השימוש במוס הוא בגדר חובה לבעלות שיער מתולתל או בעלות שיער ארוך ודליל שללא תוספת נפח מעניק מראה שטוח ומדובלל.

מתי נכון להשתמש במוס? ישנם סוגים שונים של מוס לשיער יבש או שומני, מתולתל, צבוע וכן מוס לשימוש על שיער יבש או רטוב. בעבור מרבית הנשים, מומלץ להשתמש במוס על גבי שיער רטוב ולאחר חפיפה, לאחר ייבוש מיטבי של השיער באמצעות מגבת. ניתן לייבש את השיער גם באמצעות מייבש שיער חשמלי וליישם את המוס על שיער חצי יבש, מה שיסייע לבניית ולשימור הנפח והנוכחות.

2. שמן לשיער: שמן לשיער מעורר לעתים חשש משומניות יתר אולם בבחירה נכונה של הדגם המתאים ושימוש במינון המומלץ, מדובר במוצר אשר יוכל לסייע בהזנה של השיער, הגנה עליו מפני יובש וקצוות מפוצלים והענקת מראה עשיר ובריא לאורך זמן. חשוב לבחור בתכשיר שמן ייעודי לשיער ולא לנסות מריחה של שמנים ביתיים שעשויים להביא לתוצאה הפוכה, לגרום לשמנוניות חיצוניות שאינה חודרת את חלקה החיצוני של השערה ואף יתרמו ניחוחות של מזון מהיר מטוגן…

שמן הנחשב מומלץ הוא שמן טיפולי הכולל שילוב בין שמנים מזינים וטבעיים דוגמת שמן ארגן ושמן פשתן, בשילוב נוגדי חמצון, מינרליים וויטמינים טבעיים. השימוש האידיאלי הוא לרוב בתדירות בת פעם אחת ועד פעמיים ביום, על גבי שיער נקי לאחר החפיפה והייבוש. אין למרוח את השמן על עור הקרקפת כי אם ליישם אותו בעדינות מאמצע השיער כלפי מטה, בדגש על קצוות השיער הנוטים להתייבשות ולפיצול. השימוש מתאים יותר לבעלות שיער יבש ולשיער צבוע אשר נוטה להישרף ולהיפגם לאורך השנים.

3. ספריי לשיער: הספריי זכה למעמד נחות וארכאי, ומזוהה עם תספורות קצרות של נשים קשישות, מה שללא ספק עושה עוול ליכולותיו. ספריי לשיער הוא בעצם המוצר האופטימלי עבור כל מי שמצליחה להגיע לתסרוקת וללוק הרצוי בבוקר, ומגלה כי לשערה רצון ואופי משלו במהלך היום. התזה מדויקת של ספריי לאחר השלמת העיצוב והסידור בבוקר, יביאו לשימור המראה, התצורה ומרקם השיער כפי שהוא לאורך שעות ארוכות.

4. מיסט לשיער: לאחר שדאגנו היטב לשורש השערה, למרקם והברק ואף לעמידות השיער, זה הזמן לדאוג לניחוח השיער, שנוטה להתפזר ולהותיר רושם. מיסט לשיער הוא מוצר בישום מותאם לשיער, אשר נספג בו ומספק ריח רענן, אלגנטי ונעים, ואף מונע הידבקות של ריחות סביבתיים לא נעימים.

טיפ חשוב לסיום: אז איפה כדאי לרכוש את המוצרים הללו? ישנם כיום ברשת מספר רב של אתרים וחנויות מקוונות המציעות מגוון מוצרים ותכשירים של מותגים שונים בטווחי מחירים נוחים יחסית, אך אם את מעוניינת להתפנק עם תכשירים יוקרתיים של מותגי בוטיק אנחנו יכולים להמליץ לך לבקר בקטגוריית מוצרי טיפוח לשיער באתר Beyond Skin >>