מהי טכניקת שזירת ריסים?

מהי טכניקת שזירת ריסים?

אחד הטרנדים החמים ביותר כיום בתחום האסתטיקה הוא שזירת ריסים מלאכותיים. במקביל לטרנד החלמת והארכת שיער, שזירת הריסים מהווה חלק חשוב מאוד כיום בתחום הטיפוח האישי של לא מעט נשים. על אף שיש נשים שירגישו ששזירת ריסים נראית מעט מלאכותית ונועזת, הרי שכיום כמות משמעותית של נשים מכירות ביופי ובאסתטיקה ששזירה מעין זאת מעניקה לכל אישה ולכן בוחרות לעבור את ההליך. חשוב מאוד לדעת ששזירת ריסים חשוב לבצע אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. אם את מרגישה שתחום הקוסמטיקה הוא בדיוק בשבילך ואם את מעוניינת ללמוד את אחד מתחומי הטיפוח והיופי, קורס שזירת ריסים מהווה קורס שכדאי לך ללמוד.

טכניקת שזירת ריסים- במה מדובר?

טיפוח הגוף הוא נושא שחשוב מאוד כיום לכל אישה. חלק מתחום טיפוח הגוף כולל כמובן גם את טיפוח הפנים. כל אישה יודעת שבכדי להרגיש טוב עם עצמה ובכדי להעניק לעצמה את המראה הטוב ביותר שיכול להיות, היא מתאפרת בטרם היא יוצאת לעבודה, לאירוע ועוד. אולם, לא פעם האישה מרגישה שעל אף שהיא מתאפשרת, משהו עדיין חסר לה. כל אישה שיש לה ריסים קצרות ומוצאת את עצמה חולמת על ריסים ארוכות, יכולה כיום לעשות זאת באמצעות טכניקת שזירת ריסים. ריסים עבים וארוכים נחשבים לריסים שמוסיפים מאוד למראה הפנים והצמדת ריסים מלאכותיים מאיכויות שונות ניתן ליצור לכל אישה כיום באמצעות הדבקה או הלחמה. כמובן שלא כל אדם יודע לבצע שזירת ריסים ובכדי לבצע זאת, יש צורך ללמוד קורס ייעודי בתחום.

שזירת ריסים היא טכניקה שבה מדביקים את הריסים המלאכותיים שהותאמה ללקוחה לריס שלה, כך שאורך הריס יהיה סך הגודל של הריס הטבעי עם הריס המלאכותי. יש צורך להחליף את הריסים כל שלושה שבועות או לפחות אחת לחודש.

מה לומדים בקורס שזירת ריסים?

קורס שזירת ריסים כוללים רכישת ידע עיוני לצד תרגול מעשי. התרגול המעשי יכלול תרגול טכניקות תרגול שונות לשזירת ריסים. בין היתר ניתן ללמוד בקורס על הערכת עובי הריס המתאים והאורך המתאים לכל לקוח, שימוש בחומרים איכותיים, שמירה על שזירה לאורך זמן רב, שזירת אורכים שונים של ריסים לצורך עיצוב העין, הדגשת ריסים ועיבוי ריסים, מתי יש צורך לבצע הרמת ריסים, התאמה של ריסים למבנה הפנים והעין.

כל אדם שמגיע מעולם הקוסמטיקה והאיפור ומציע את שירותיו בתחום ומעוניין להציע שירותים נוספים בתחום זה, יכול ללמוד את הקורס ולרכוש את המיומנות של שזירת ריסים. חשוב לזכור שבכל מוסד לימודים המציע את הקורס המדובר, התכנים יכולים להיות שונים ועל כן, חשוב מאוד לבחור בקורס איכותי המציע את התכנים הטובים ביותר.

אפשרויות התעסוקה לאחר שלומדים את הקורס

אם אתם תוהים במה תוכלו לעסוק לאחר שתלמדו קורס שזירת ריסים, חשוב מאוד שתדעו שניתן לשלב את הטכניקה המדוברת כחלק מתחום האיפור. כלומר, אם אתם מציעים שירותי איפור ערב או איפור קבוע, תוכלו להציע גם שירות שזירת ריסים בין היתר. כיום ניתן למצוא לא מעט נשים שבוחרות בטכניקת שזירת ריסים בכדי להעניק לעצמן מראה טוב יותר ועל כן, כאשר לומדים במוסד לימודים בעל מוניטין, ניתן להשתלב בשוק העבודה הקוסמטי בצורה הטובה ביותר ולמשוך קהל יעד גדול מאוד.

טרם תבחרו את המקום ללמוד בו קורס שזירת ריסים, כדאי מאוד שתבדקו מה מוצע במסגרת הקורס מבחינת התכנים הנלמדים, האם מעבירים את הקורס אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, כמה זמן אורך הקורס וכמה הוא עולה.