מידע נוסף על שמן קוקוס לשיער
בקבוק שמן קוקוס2 100 מל

מידע נוסף על שמן קוקוס לשיער

שמן קוקוס טומן בחובו סגולות רבות ולכן משמש למטרות רבות החל מבישול, דרך שימושים בריאותיים שונים כגון: איזון רמת הכולסטרול וסיוע בהפחתת תסמיני מחלת הסוכרת ועד לטיפוח השיער והגוף.
שמן קוקוס לשיער תורם הן לשיפור בריאותו וחיוניותו של השיער, הן לשיקום שיער יבש ופגום, הן לטיפול בנשירה והשמן אף נחשב כאמצעי יעיל לטיפול בקשקשים.

רכיבי שמן הקוקוס

שמן קוקוס לשיער מופק מאגוז הקוקוס, כאשר תהליך הייצור הנפוץ ביותר עבורו הוא הליך של כבישה קרה – הליך אשר מאפשר את השמירה המיטבית על איכותו.
השמן מורכב מחומצת שומן קפרילית, קפרית ולאורית – שלושתן חומצות שומן הידועות בתכונותיהן כנוגדות זיהום.

כיצד שמן קוקוס מסייע לשיער?

שמן הקוקוס מונע אובדן חלבונים מהשיער – ותוצאות של מחקרים שונים אשר בדקו את תועלותיו של שמן קוקוס, הגיעו לממצאים על פיהם שמן הקוקוס יעיל יותר למטרה זו משמנים ותכשירים אחרים. כמו כן הוא מועיל לשיער בכך שגורם לו להיראות מבריק ובריא ואף דואג לשקם שיער שרוף או יבש.

השימוש בשמן קוקוס לשיער

ישנן דרכים שונות בהן ניתן ליהנות מהתועלות השונות של שמן קוקוס לשיער.
ניתן למרוח את השמן על השיער לפני חפיפה – מה שיסייע במניעת הנזק הנגרם לשיער בהליך השטיפה – כתוצאה מהעובדה שהשיער סופג מים.
דרך נוספת היא למרוח את שמן הקוקוס על השיער לאחר השטיפה, כאשר במקרה כזה הפעולה של שמן הקוקוס תהיה לרכך את השיער, להפוך אותו לחלק יותר ולהקל על עיצוב השיער.

לסיכום

שמן קוקוס טומן בחובו כאמור מכיוון רחב של תועלות כאשר חלק גדול מהן יבוא לידי ביטוי ביכולת לסייע בשמירה על בריאות השיער ובתרומה על מראהו.
ישנם כאמור דרכים שונות באמצעותן ניתן להשתמש בשמן וליהנות מתועלותיו הרבות כך שכל אחד יכול לבחור את הדרך המתאימה עבורו בהתאם לסוג ולמצב השיער ולמטרות אותן הוא מעוניין להשיג. 

כתיבת תגובה