שימושים שכדאי להכיר עם שמן הקוקוס
שימושים לשמן קוקוס

שימושים שכדאי להכיר עם שמן הקוקוס

מי לא מכיר את שמן הקוקוס. הבשלנים מביננו לא מוותרים ומוסיפים אותו למתכונים שונים החל מעוגות וכלה במרקים, הפדנטים ביננו משתמשים בו לניקוי דברים שונים בבית כמו כתמי שומן שנדבקו לכלים או הברקת רהיטי עץ שונים. המטופחים ביננו וודאי מכירים את שמן הקוקוס הודות לתכונותיו המופלאות בטיפוח ושמירה על הגוף והשיער.

בנוגע לטיפוח הגוף, שמן הקוקוס פופולרי ביותר בקרב אלו המעוניינים בשמירה על טיפוח השיער וקבלת שיער מבריך, נעים ורך למגע. ניתן להשתמש בשמן הקוקוס במגוון שימושים שונים לצורך טיפוח השיער. כך, שמן קוקוס לשיער הוא מוצר נפוץ ביותר.

החלקת שיער ומניעת נזקים

הדרך הטובה ביותר לשמור על טיפוח השיער, ואת זה גם ספרים מובילים יגידו לכם, היא באמצעות ביקור במספרה כל כמה חודשים וקיצוץ קצוות שיער יבשות ומפוצלות. כך השיער יגדל בצורה בטובה ובריאה יותר.

בין לבין החודשים האלו, תוכלו למרוח על השיער שמן קוקוס פני או אחרי חפיפה כדי למנוע נזקים שונים לשיער היכולים להיגרם לקרינת השמש לדוגמה. שמן הקוקוס ידוע כבעל מקדם הגנה טבעי, כך שמריחתו על השיער תגן על השיער מפני קרינת UV וגם תעניק לו מראה חלק ונעים.

טיפול בקרקפת מגורה

כאשר יש קשקשים בשיער זה מטריד ובעיקר לא נעים. הקשקשים הנוצרים בשיער הם כתוצאה מקרקפת לא בריאה, יבשה, מגורה או חלילה כתוצאה מפטריות הנוצרות שם. שמן הקוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וכך הוא יכול לעזור לקרקפת מגורה כתוצאה מחיידקים ופטריות. בנוסף ,שמן הקוקוס מגביר לחות וכך הקרקפת לא תהיה יבשה.

טיפול נגד כינים

כינים זו המכה של כל הורה. כאשר הילד נמצא בגן או בבית ספר, הסיכויים שיום אחד הוא יחזור עם כינים בשיער הם גבוהים בהחלט. קיימים תכשירים שונים לטיפול וסילוק כינים, אך רובם עשויים מחומרים כימיים העלולים לפגוע בעמידות השיער. לכן, שימוש בשמן קוקוס לטיפול בכינים יכול להיות הפתרון המושלם עבור ילדכם.

שמן קוקוס לשיער ידוע כמעניק לחות רבה, וכך הכינים יחנקו לאחר שימוש בשמן קוקוס וגם לא יתפסו בשורשי השיער בגלל הלחות הרבה ששמן הקוקוס יעניק לשיער ולקרקפת.

כתיבת תגובה