למה קשקשים בשיער הם מטרד כה גדול?
קשקשים בשיער

למה קשקשים בשיער הם מטרד כה גדול?

אף אחד לא באמת יודע מהי הסיבה או המקור להופעת קשקשים בשיער, מה שכן ידוע שמדובר בתופעה שבמקרים מסוימים יכולה להיות לא אסטטית ולא נעימה.
מה שהמדע כן יודע שגנטיקה לקויה, יובש, אלרגיות, סבוריאה ופסוריאזיס הם רק חלק מהתופעות אשר עלולות לגרום למצב של קשקשים בשיער בכמויות גדולות ולא אסטטיות.
קשקשים בשיער יכולים להוות תופעה מאוד לא נעימה ולגרום לסבל רב לאנשים אשר סובלים מהם מכיוון שהם לא אסתטיים (ניתן לראות אותם בקלות נושרים על הכתפיים והבגדים) וברוב המקרים מתווסף להם גם גרד שרק מעצים את הבעיה.

האם יש פיתרון?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של תכשירים ואמצעים אשר בכוחם לסייע להתגבר על תופעת הקשקשים וליהנות ממראה אסטטי יותר ומתחושות טובות יותר.
כמובן, שבכדי ליהנות מכל התועלות המצויות בתכשירים אלו חשוב לבחור בקפידה את התכשיר בו יעשה שימוש ולוודא שהוא אכן מתאים הן למצב העור והן לכמויות הקשקשים, שכן כל מי שיחפש אחר אמצעי טיפול בתופעת הקשקשים בשיער עתיד לגלות מגוון רחב של תכשירים ובין היתר שמפו, קרמים, משחות וסבונים – אשר חלקם מתאפיינים בריח לא נעים כתוצאה ממרכיב הזפת המצוי בהם, מה שגורם לחלק מהאנשים להירתע מהשימוש בהם.

בין כל התכשירים כנגד קשקשים בשיער, ההמלצה תהיה להעדיף דווקא את התכשירים הטבעיים – כאלו אשר לא טומנים בחובם תופעות לוואי או סיכונים בשימוש.
אחד מהתכשירים הטבעיים המומלצים ביותר לכל  מה שקשור לנושא של קשקשים בשיער הוא שמן קוקוס, שמעבר להיות טבעי ובעל ריח נעים, הוא גם נחשב ליעיל במיוחד – ולכן, גם אם בחרתם להשתמש בתכשיר אחר, ההמלצה תהיה להשתמש בנוסף גם בשמן הקוקוס – לצורך המטרה יש להשתמש בו לפני החפיפה. אבל שימו לב, לא מדבר בשמן קוקוס הרגיל לבישול, אלא בשמן הקוקוס של C.O אשר יהיה אפקטיבי מאוד בהתמודדות שלכם עם הקשקשים וגם יעניק לשיערכם ריח משכר

 

כיצד משפיע שמן הקוקוס על הקשקשים?

שמן קוקוס נודע בשל היכולות שלו להזין את השיער ולתרום הן למראה שלו והן לבריאותו ולחיוניותו, מעבר לכך, שמן הקוקוס מסייע כאמור בהקלה על תסמיני הקשקשים בשיער.
שמן הקוקוס מנטרל את הפרשת השמן אשר נחשב לגורם להופעת הקשקשים ועל ידי כך הוא בעצם מסייע במטרה.
בכדי ליהנות מתועלותיו של שמן הקוקוס בהפחתת הקשקשים בשיער מומלץ לעשות את הקרקפת והשיער עם שמן הקוקוס של C.O לאחר חפיפת השיער. כמובן, שלצד הטיפול בקשקשים בדרך זו ניתן יהיה גם ליהנות מהתועלות האחרות של שמן הקוקוס לשיער ומהתרומה שלו לבריאות השיער, כמו גם לחיוניותו ולמראה שלו.
אז אם אתם מתלבטים לגבי האמצעי המתאים לטיפול בקשקשים אין כל ספק כי שמן הקוקוס שלנו יכול להוות כמוצר שיעשה פלאים לשיערך!

כתיבת תגובה