ווקס לשיער  נשים: היתרונות וטיפים לשימוש נכון

ווקס לשיער נשים: היתרונות וטיפים לשימוש נכון

בין המוצרים הבולטים לאורך השנים בתעשיית טיפוח השיער נמצא הווקס, התפתחות אבולוציונית של הג'ל המוכר והידוע (לעתים לשמצה – לא בהכרח בצדק…), כמוצר שמחבר בין עיצוב ופיסול השיער, להזנה טבעית שלו ולמראה טבעי ללא שמנוניות. ריכזנו עבורך כאן את היתרונות המרכזיים וכמה טיפים חשובים שכדאי גם לך להכיר בכל הנוגע לשימוש עם ווקס לשיער נשי.

בבסיסו הווקס הוא למעשה מוצר עיצוב שיער רב-תכליתי המיועד גם לגברים וגם לנשים. במרבית המקרים הוא מכיל רכיבים טבעיים שונים לטובת הזנת השיער, תמציות צמחים המוחדרות לשורש השערה ומגבירות את החוזק שלה או שמנים טבעיים ומינרליים, למראה ברק ולחות טבעית. השימוש בווקס מאפשר את עיצוב השיער וסידור אופטימלי שלו בזכות מעטפת ואחיזה של החומר בכל השיער ושליטה בו, כמענה לשיער רך הגולש באופן טבעי וכמענה לקבוצות שיער סוררות ועיקשות.

בין ווקס לג'ל לשיער

ג'ל הוא אחד המוצרים הוותיקים בתחום טיפוח השיער ונועד לספק מראה "רטוב" עם ברק מנצנץ ואפשרות לעיצוב וסידור של השיער. מוצרי הג'ל לשיער מבוססים לרוב על חומרים מקשים ותמציות שמן המסייעים במלאכה באמצעות הטלת "כובד משקל" על השיער, תוך יצירת ברק המדמה את המראה הרטוב לאחר החפיפה. הג'ל מתאים בעיקר לעיצוב שיער קצר, מוכר יותר כמוצר גברי ומעניק את המראה הרצוי למספר שעות. בשל הברק הדומיננטי ניתן לזהות בנקל את הג'ל על השיער ואם נדרשת בדיקה נוספת, העברת היד בשיער תיתקל במרקם נוקשה ובהותרת שומניות לעתים לא ממש נעימה על היד.

הווקס לשיער חותר להשיג את אותן מטרות פלוס מינוס, כלומר עיצוב ופיסול השיער ושליטה בו עם מראה של ברק וחיוניות, אך הוא אינו מבסס את פעולתו על שימוש בשומניות ובמולקולות מים להכבדת המשקל, כי אם על תמציות הזנה מועשרות או שמנים טבעיים ומינרליים אשר יוצרים מראה טבעי ורך בשילוב עמידות ממושכת ומגע נעים. מרבית מוצרי הווקס מתאימים בעקרון לגברים ולנשים, לעיצוב ולהזנה של כל סוגי השיער, לרבות ארגון תלתלים סוררים, שיער ארוך במיוחד ועיצובים ייחודיים הדורשים רמת מיומנות ושליטה גבוהה בשיער. המלצה ספציפית מיוחדת עבור נשים, כדאי לשים לב למוצר חדש בתחום בשם Control Freak ווקס לשיער מבית נטע אלחמיסטר שמבטיח מראה טבעי בגימור מט וזוכה לתגובות חיוביות רבות ברשת לאחרונה.

ווקס לשיער – עוד יתרונות:
א.  מזין ומשקם שיער פגום, יבש / שרוף.
ב.  מכיל שכבת הגנה העוטפת את השיער ומגינה עליו מנזקי קרינה ונזקים נוספים.
ג.  מתאים לכל סוגי השיער ומעניק מגוון אפשרויות עיצוב ופיסול.
ד. מספק מראה טבעי ולא שומני בשילוב מרקם שיער רך ונעים ולא נוקשה.
ה.  קל ליישום ומתאים לשימוש ביתי.

טיפים לשימוש נכון בווקס:
1.
הקפידי על מריחה על שיער נקי ויבש לחלוטין.
2. עשי שימוש בכמות קטנה של חומר בכל פעם – קחי מעט חומר על קצה האצבע, שפשפי וחממי אותו בין כפות הידיים לפני המריחה, לשחרור החומרים הפעילים ולטובת יעילות מרבית.
3. מרחי בצורה אחידה עם כיוון השיער, תוך הפרדת קצוות השיער באמצעות האצבעות.
4. באופן כללי, כדאי תמיד לעשות שימוש עם מברשת שיער מצמידה מומלצת, לבחור בדגם ווקס של מותג מוכר ובעל מוניטין ולהימנע מהתנסויות במוצרים עם חומרים לא מפוקחים או מוכרים.