עוברים לשימוש בשמן קוקוס
שמן קוקוס

עוברים לשימוש בשמן קוקוס

שמן קוקוס הפך להיות להיט בכל בית. משתמשים בו במקומות שונים בבית, לדוגמה בבישול מומלץ להשתמש בשמן קוקוס כאשר מעוניינים להכין קינוח בטעם חלבי אך ללא שימוש במוצרי חלב. כך במקום להשתמש בחמאה שהיא חלבית, משתמשים בשמן קוקוס המעניק את אותו אפקט בדיוק וגם מעניק לעוגה טעם עשיר וטעים במיוחד.

4 שימושים מומלצים בשמן קוקוס

  • ניקיון הבית – מכיוון ששמן הקוקוס עשיר באחוז שומן גבוה, כך הוא בעל סגולות נפלאות לספיחת לכלוך ושומנים קשים. קרצוף כלים עם מעט שמן קוקוס יעניק להם ברק טבעי ויסיר בקלות את הלכלוך המטריד ללא צורך בשימוש עם חומרים כימיים.

  • טיפוח העור – שמן קוקוס פועל נהדר בכל הקשור לטיפוח העור. בחורף העור נוטה להתייבש מאוד כתוצאה מהרוחות והקור השוררים בחוץ, מריחה של מעט שמן קוקוס על כפות הידיים יעניקו להם מגע נעים ורך למגע.

  • טיפול רפואי בעור – שמן הקוקוס יכול לסייע רבות גם לעור מגורה כתוצאה מאלרגיה או כוויה קלה. הודות להרכב השמנים שבו, הוא בעל יכולות אנטי-דלקתיות ובכך מסייע בטיפול והרגעת העור במקרים של גירויים קלים.

  • טיפוח השיער – שמן הקוקוס פועל נהדר גם על שיער יבש וחסר חיוניות. שיער יבש נגרם כתוצאה ממזג אוויר, שימוש בחומרים כימיים בשיער וביקור תכוף במספרות לצורך החלקות שיער באמצעות מכשירים המחממים את השערה. מריחה של מעט שמן קוקוס לשיער לפני או אחרי החפיפה, תוכל להעניק לו את הברק והרכות שחסרה לו.

כל היתרונות בשימוש בשמן קוקוס לשיער שלכם

כפי שהוזכר, שמן הקוקוס מצוין לטיפול וטיפוח השיער. נוסף על שימוש בו לצורך טיפוח וקבלת מראה בריא וחיוני לשיער, הוא יכול לטפל גם בקרקפת מגורה ויבשה. מראה השיער מושפע רבות משורש השערה, מכיוון שהשערה מחוברת לקרקפת כך היא מוזמנת בשומן ולחות טבעית המופרשת מהקרקפת.

כאשר הקרקפת מגורה ויבשה זה פוגע בהרכב הלחות הטבעי שהיא מייצרת, ולכך למראה שיער יבש ועייף. שימוש בשמן קוקוס לטיפוח השיער יוכל לעשות פלאים לשיער כזה ולחדור לעומק הקרקפת, וכך להעניק לה את הלחות והשומן שחסרה לה.

כתיבת תגובה