מסכות טבעיות לשיער, וכמה מילים על שמן קוקוס
מסכה לשיער

מסכות טבעיות לשיער, וכמה מילים על שמן קוקוס

לכל אחד מאתנו יש סוג שיער אחר וכחלק מכך כל אחד מאתנו גם מתמודד עם בעיות אחרות הקשורות לשיער – לדוגמא, שיער דק ושביר, שיער שומני, קשקשים וכו'.
כחלק מכך, בעת בחירת מסכה לשיער חשוב בראש ובראשונה להתחשב בסוג השיער ובמצבו ובהתאמה לבחור את המסכה.
כמובן, שבעת בחירת מסכה לשיער, מומלץ לשים דגש על הרכיבים ולוודא שאף אחד מהם לא יכול לטמון בחובו נזק כזה או אחר – אנשים רבים מעדיפים מסכות המורכבות מחומרים טבעיים בלבד.

השיער שלנו חשוף למגוון רחב של נזקים הן כתוצאה ממזג האוויר, הן מאבק ולכלוך והן מחומרים כימיים שונים. החדשות הטובות הן שקיימים מגוון פתרונות אשר בכוחם לסייע לנו בשמירה על השיער ובין אותם הפתרונות גם סוגים שונים של מסכות לשיער.
כל מי שתר אחר מסכה לשיער עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות ובין היתר גם סוגים שונים של מסכות טבעיות, כאשר המטרה היא לבחור במסכה אשר תתאים בצורה הטובה ביותר הן לסוג השיער והן למצבו.

כיצד לבחור מסכה לשיער?
בכל פארם תמצאו במחלקת טיפוח שיער מגוון רחב של מוצרים וכאמור, עליהם נמנים גם מספר רב של מסכות לשיער המבוססות על חומרים  אחרים ומוצעות מבית מותגים שונים.
אם לא התקבלה איזו המלצה על מסכה ספציפית קל מאוד לאבד את הידיים והרגליים בין כל האפשרויות.
בכדי להקל על הבחירה, חשוב להבין תחילה מה חשוב לכם באותה המסכה – לדוגמא, האם אתם מעוניינים במסכה המבוססת על חומרים טבעיים בלבד, האם המסכה מיועדת לשיער חלק, מתולתל, צבוע וכו', האם ייעודה הוא רק לטיפוח או שיש לכם גם ציפיות להשפעות בריאותיות מאותה המסכה – הבנת הדרישות והצרכים בצורה מקיפה ומעמיקה תסייע בסופו של דבר בבחירה הנכונה.

קבלת החלטה נכונה כשבוחרים מסכה לשיער
טווח המחירים של מסכות לשיער הינו גבוה, כאשר במקרים רבים מדובר בהוצאה כספית שאיננה גבוהה – אך יחד עם זאת, כדאי לוודא שלא מדובר בהוצאה שהינה מיותרת.
חשוב לדעת שיש רכיבים טבעיים אשר נחקרו בקפידה ועל פי הממצאים בכוחם להבטיח את התוצאות הטובות ביותר ושמן קוקוס הוא אחד מהם – אם לא הבולט שבהם.
כך שאם אתם תרים אחר מסכה לשיער שמתאימה לכל הסוגים והמצבים, הן ספק כי מסכות המבוססות על שמן קוקוס יכולות להוות כבחירה הנכונה.

דוגמאות למסכה טבעית לשיער
לצד סוגי המסכות הרבות אותן ניתן למצוא בכל רשת פארם, ישנם גם מגוון אמצעים טבעיים אשר יכולים לשמש כמסכה לשיער ככל דבר ועניין וביניהם: חומץ תפוחים, אשכולית, רוזמרין וכמובן, שמן קוקוס.
היתרון של חומרים טבעיים מעבר לעובדה שהם אינם טומנים בחובם תופעות לוואי כאלו ואחרות טמון בעובדה שהם מתאימים לכל סוגי השיער ויכולים לטפל במצבים בעייתיים שונים הן מבחינת נראות השיער והן מבחינת בריאותו.
כמובן, שגם כאשר זה נוגע למסכה טבעית לשיער, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד על אופן השימוש המומלץ בהם על מנת למקסם את מלוא התועלות אשר טמונות בהן.

אופן השימוש במסכה לשיער
ישנם כאמור סוגים רבים של סוגי מסכות לשיער, כאשר גם אופן השימוש המומלץ בהם יהיה שונה בין מסכה למסכה.
בחלק מהמקרים ההמלצה תהיה להשתמש במסכה על שיער לח, בחלק מהמקרים המסכה תהיה מיועדת לשימוש בזמן החפיפה וישנן גם מסכות אשר מיועדות לשימוש על שיער יבש.
כמובן, שלצד הבחירה במסכה, חשוב לשים דגש גם על אופן השימוש המומלץ בה על מנת ליהנות ממלוא התועלות אותן היא טומנת בחובה – שימוש לא נכון בחלק מסוגי המסכות עלול אף לגרום לנזק. 

כתיבת תגובה