מדוע כדאי לעבור לתכשירים טבעיים לשיער?

מדוע כדאי לעבור לתכשירים טבעיים לשיער?

עבור רבים מאתנו, השיער הוא אחד הדברים העיקריים בטיפוח הגוף בו אנו מתעסקים ברמה יומיומית. ישנם סוגי שיער שונים ומגוונים – החל משיער דק ועדי ועד שיער עבה מאוד ומלא. הכל עניין של גנים וגם כמובן שימוש קוסמטי שאנו עושים בשיער. כל אחת יודעת שהשיער מסתדר בצורה הכי טובה לאחר ביקור במספרה, שם חופפים לנו את השיער מספר פעמים תוך שימוש במרכך ומסכות, אך גם משתמשים באמצעים מכניים לייבוש וסידור השיער כמו מחליקים ופנים. רובנו גם רוצות לשנות את צבע השיער ולכן צובעות אותו בגוונים שונים מדי פעם.

חומרים כימיים בשיער – אפקט שלילי לטווח ארוך

הפינוק במספרות מעניק לנו כיף של ממש, אנו יוצאים עם שיער מסודר ויפה. אך מהו הנזק הבריאותי של כל החומרים והאמצעים השונים בהם משתמשים כדי לסדר את השיער כמו שצריך? הכל תלוי בתדירות הביקור במספרות וכמובן תדירות השימוש בחומרים כימיים בשיער.

חומרים כימיים כוללים את החמצן והצבע ששמים על השיער, החום שהשיער מקבל ממחליקי שיער שונים ואף מסכות ושמנים שונים שיש צורך לשים על השיער לצורך סידורו. לרוב חומרים כאלו מכילים חומרים היכולים להזיק לשיער בשימוש תדיר לטווח הרחוק. אולי לא נראה את הנזק בשנים הקרובות, אך בגיל מבוגר יותר השיער שלנו יתעייף מהר יותר וכך ינשור מהר או חלילה לא יצמח חזרה בגלל נזק לשורש השערה.

היתרונות שבשימוש בחומרים טבעיים לטיפוח השיער

כאשר משתמשים בחומרים טבעיים שונים לצורך טיפוח השיער, אנו יכולים להבטיח נזק מופחת משמעותית לעומת השימוש בחומרים כימיים ואמצעים מכניים לסידור השיער. לדוגמה שמן הקוקוס מומלץ מאוד לשימוש לצורך טיפוח השיער.

שמן הקוקוס מופק מפרי הקוקוס וידוע בתכונותיו הטובות של נוגדי זיהומים, חיידקים ווירוסים שונים. לכן אם אתם סובלים משיער מגורה, יבש ובעל קשקשים מומלץ לנסות כמות קטנה של שמן קוקוס לשיער לפני שאתם פונים לחומרים הכימיים השונים לצורך טיפוח השיער.

יתרונות שמן קוקוס לטיפוח השיער

שמן הקוקוס הפך לטרנד בשנים האחרונות. כולם גילו את יתרונותיו בשימוש קבוע לצורך טיפוח וסידור השיער. לדוגמה – לאחר שימוש בשמן קוקוס לאחר חפיפה, ניתן ליהנות משיער מבריק, נעים ורך למגע.

כתיבת תגובה