השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה

מעבר למלונות הכל כלול, חופי ים משגעים ושווקים מרהיבים, טורקיה ידועה גם בתור מעצמת השתלת שיער מהגדולות והמקצועיות ביותר בעולם. אלפי ישראלים בוחרים לבצע השתלת שיער בטורקיה, תודות לרפואה האסתטית המתקדמת, שיטות ההשתלה המתקדמות והיכולת להפוך את הפדחת שלכם מנטולת שערות לשופעת שערות. ריכזנו לכם כאן כמה דברים שכדאי לדעת רגע לפני שסוגרים השתלת שיער בטורקיה.

מקצועיות זה נחמד, אבל מה לגבי המחיר?

בתור ישראלים אנחנו אוהבים לדעת קודם כל ולפני הכל כמה עולה לנו. השאלה הזו הרבה פעמים נענית במחירים מופקעים עבור מוצרים מסויימים או שירותים מסויימים, אולם כשמדברים על השתלת שיער בטורקיה מדברים על מחירים שעומדים לפעמים על פחות ממחצית מהמחיר שיוצע לכם עבור השתלת שיער בארץ. רוצים דוגמה? בבקשה.

השתלת שיער במדינת ישראל מתחילה במחיר מינימלי של 20 אלף שקלים. כל מי שפונה אל טיפול של השתלת שיער יודע שבדרך כלל לא מדובר על תהליך בסיסי, ובדרך כלל תצטרך להיעשות כאן עבודת השתלת שיער מקיפה וגדולה, ובהתאם – המחיר יעלה. לעומת זאת, בטורקיה תשלמו מחיר של כ-2.5 עד 3.5 יורו לזקיק שערה, ולכן השתלת שיער בטורקיה יכולה להסתכם גם ב-8,000 ₪ בלבד.

מחיר זה נחמד, אבל מה, לטוס לחוץ לארץ בשביל זה?

בהחלט כן. הטיסות לטורקיה כמו גם השהות בה עומדות על מחירים נמוכים במיוחד, ונוצר כאן מצב שבכ-10,000 ₪ תוכלו לסגור לעצמכם גם חופשה של 5 ימים במלון הכל כלול, גם טיסות וגם השתלת שיער בטורקיה. למעשה אתם מארגנים לעצמכם כאן פאן טהור, כולל בריכות, בר משקאות חופשי, ארוחות מלאות בפנסיון מלא וארטיקים עד מיטת השיזוף שלכם – וגם טיפול רפואי. אם זה לא דיל משתלם – אנחנו באמת לא יודעים מה כן.

אצל מי הכי כדאי לעשות השתלת שיער בטורקיה?

חברות רבות מתעסקות בהשתלת שיער בטורקיה, ורובן ככולן מתמחות בתהליך. במקביל לידיעה הזאת, כן חשוב לברר מראש שאתם עושים את הבחירה הנכונה בחברה שמקצועית מספיק, בכל אופן – מדובר על טיפול בחוץ לארץ עם הוצאות כלכליות. ערכו השוואות וקבלו המלצות ותוכלו לסגור השתלת שיער בטורקיה בצורה מקצועית ונבונה. אנו ממליצים בחום להתחיל עם האתר https://hashtalot.co.il/ , אשר למנהליו ניסיון רב בנושא. טיסה נעימה (: