הסוד לשיער בריא, חיוני ומלא ברק
שיער מלא ברק

הסוד לשיער בריא, חיוני ומלא ברק

השיער הוא אחד מהאזורים בגוף מעסיק אותנו רבות. מראה השיער יכול להשפיע רבות על המראה החיצוני שלנו, אם ראיתם קולגה מהעבודה נכנס בבוקר למשרד עם שיער פרוע ולא מסודר – אתם מניחים מיד שעבר עליו לילה מתיש ורוב הסיכויים שהוא כלל לא ישן. מה שאינכם יודעים הוא שכך השיער שלו, במשך הזמן הוא התעייף מ"להילחם" בשיער הסורר ופשוט הפסיק להשקיע שעות רבות בסידורו. העניין הוא שבעצם זה לא השיער שלו, הוא אכן מחובר לקרקפת ולא עבר השתלה או דבר אחר, אך שיערו פשוט ניזוק במהלך השנים וכעת הוא לא נראה חיוני ובריא כמו בעבר.

2 סיבות עיקריות לשיער פגום

שיער שאינו נראה בריא וחיוני הוא שיער פגום, הסיבות לכך רבות ומגוונות:

  • חימום וצביעת השיער – ביקור תכוף במספרות יכול להזיק לשיער לאורך זמן. כאשר אנו מגיעים למספרה תמיד אנו יוצאים ממנה יפים ומסודרים. התהליך שהשיער עובר כדי להגיע למצב כזה הוא אינו בהכרח בריא, השימוש במחליקי שיער חשמליים גורמים לחימום של השיער וכך לשבירתו. גם צביעה של השיער בגוונים שונים ויפים מזיק, החמצן בו משתמשים לצביעה פוגע בלחות הטבעית של השערה. לאורך זמן השיער מאבד מהלחות הטבעית שלו וכך נראה יבש ופגום.
  • מזג אוויר – מזג האוויר בישראל לרוב חם ויבש. גם בעונת החורף ניתן לראות מספר ימים של שמש חמימה. כתוצאה ממזג האוויר החם השיער שלנו חשוף יותר לקרינת השמש, וכך לנזקים אפשריים בלחות הטבעית של השיער ולמראה יבש ופגום.

הפתרון לשיער בריא ויפה

כדי לשמור על שיער בריא וחיוני לאורך זמן, מומלץ להקפיד על שגרת טיפוח בריאה וקבועה. העדיפו להשתמש במוצרים טבעיים המכילים חומרים מן הטבע, ולא חומרים מעובדים או כימיים היכולים לגרום נזק לשיער לטווח הארוך.

אחת מבין המוצרים הטבעיים שכדאי להביא בחשבון וא שמן קוקוס לשיער. שמן הקוקוס ידוע ביתרונותיו השונים לטיפול וטיפוח שיער. מומלץ למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס לשיער טבעי לפני או אחרי חפיפה של השיער, השומן הטבעי המצוי בשמן ישמור על שיערכם מפני קרני UV מהשמש וגם יעניק לשיער מראה בריא, מבריק וחיוני.

כתיבת תגובה